Terbaik!!!, Ph/WA 0811 222 1614, Pakej Percutian Bajet Bandung


Adakah anda memerlukan pakej percutian bajet Bandung? Morinda Tour and Travel, Ph/WA +62 811 222 1614,  menyediakan pilihan ke White Crater atau Lembang.

Bandung ialah salah satu destinasi pelancongan yang ikonik di Indonesia. Banyak warga Malaysia yang bolak-balik ke Bandung sekadar ingin menikmati iklim, keindahan alam, kuliner maupun shopping di tanah Pasundan ini.

Adakah anda mempunyai waktu yang terbatas? Bila Anda hanya memiliki 1 hari untuk berlibur, Bandung masih seru untuk dikunjungi.

Tersedia beberapa pilihan untuk  pakej percutian bajet Bandung. Morinda Tour and Travel menyediakannya sesuai kebutuhan yang Anda inginkan. Berikut ini adalah khusus bagi Anda yang senang shopping dan kulineran.

Dago dipercaya sebagai tempat ngumpulnya anak gaul Bandung. Kawasan ini memang ramai tempat berbelanja pakaian  dan tempat makan.
Pakej Percutian Bajet Bandung

Selain Dago, RE Martadinata juga mempunyai  banyak persamaan . Di sepanjang jalanan ini berjajar Factory Outlet. Beragam tempat makan juga tersedia bagi Anda yang senang kulineran.

Jika anda senang pada kegiatan shopping dan kulineran, pilihan paket pertama ini adalah pilihan yang sesuai untuk Anda.

Kami akan menjemput anda di tempat pickup. Dari tempat penjemputan, driver akan membawa anda ke kawasan Dago.

Setelah anda selesai dari Dago, perjalanan akan dilanjutkan ke kawasan RE Martadinata. Anda pun dapat berjalan- jalan di sini.


Perjalanan selanjutnya ke kawasan pasar baru. Setelah dari sini anda akan diantarkan kembali ke tempat paling akhir.




Pakej percutian bajet Bandung. 


Biaya:

Posting Komentar

Copyright © Termurah!!!, Ph/WA +62 811 222 1614, Pakej Percutian ke Bandung Indonesia 2019 . Designed by Morinda Tour and Travel